UK Bookmakers

Ce presă a fost plătită din banii contribuabililor români!

Scris de RGN. Posted in Ancheta


Grupul Intact, controlat de familia Voiculescu, va lua cea mai mare „felie” din ”campania de informare” prin intermediul căreia Guvernul sprijină presa: peste 3,3 milioane de euro pe durata celor patru luni de campanie. Banii vor ajunge la Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Radio ZU, dar și la Jurnalul Național și la site-urile grupului, scrie paginademedia.ro, citat de G4Media.ro, preluat de Romanian Global News.
• NOTĂ: G4Media.ro a decis că principiul finanțării presei de către guvern nu este corect, în an dublu electoral, și nu s-a înscris pe listă. Nici alte site-uri ca Newsweek.ro, Recorder.ro și Rise Project nu iau bani de la guvern.
• De remarcat că toată presa locală, cea mai afectată de criză, primește mai puțini bani în total (600.000 de euro) decât Antena 3 SA (631.154 euro).
Grupul Pro TV (TV plus online) are în jur de 1,8 milioane.


La online, cei mai mulți bani – jumătate de milion de euro pentru cele patru luni – se duc către grupul lui Radu Budeanu (prin două firme), care are site-urile prosport.ro (cu secțiunea tacataca.ro, axată pe generarea de clickuri, de care Paginademedia.ro a scris în trecut), gândul și cancan.ro. Capital.ro (site despre ale căror titluri de click-bait Paginademedia.ro a scris în trecut) este, de asemenea, în top.
Antenele au obținut cea mai mare sumă pentru campanie: sunt peste 1,7 milioane la Antena Group (campania este pe Antena 1 și pe Antena Stars) și 630.000 de euro la Antena 3.
Grupul Intact intră în campanie și cu site-urile (250.000 de euro), Radio ZU (625.000 de euro) și cu Jurnalul Național (30.000 de euro).
Către grupul Pro TV se vor duce, în cele patru luni de campanie, aproape 1,5 milioane de euro pentru posturile TV. Alți 300.000 de euro sunt pentru online.
Kanal D va primi 1,3 milioane de euro, iar România TV (Sebastian Ghiță), aproape 900.000 de euro.
RCS&RDS S.A (Zoltan Teszari) ia de la guvern 304.543 euro.
Din banii alocați online-ului de Guvern, cei mai mulți merg la grupul lui Radu Budeanu: jumătate de milion de euro, prin două firme. Aproape 300.000 de euro se duc către Web Editinng Development (prosport.ro și cancan.ro). Alți 240.000 de euro se duc către Gândul, editat de Titluri Quality SRL.
Prosport.ro (prin secțiunea tacataca.ro) și cancan.ro au fost subiectele mai multor materiale de click-bait, semnalate de paginademedia.ro.
Aproape 300.000 de euro vor fi direcționați către site-urile Pro TV. La fel va lua Editura Evenimentul zilei și Capital (Dan Andronic) (titlu de asemenea subiect al unor materiale ale rubricii Derapaj, de pe Paginademedia.ro).
DCNews – prin Press Media Electronic, va primi 224.000 de euro, iar HotNews (MediaBit) – aproape 100.000 de euro.
Site-urile Ringier au fost admise în campanie pentru un buget de 192.000 de euro.
Citește integral pe paginademedia.ro
Nota Redacției:
G4Media.ro a anunțat public că nu susține principiul banilor acordați presei direct de guvern, ajutor de stat mascat sub forma campaniei de informare, și că nu solicită, în consecință, publicitate guvernamentală.
Romanian Global News susține același lucru.

https://rgnpress.ro/2020/06/17/ce-presa-a-fost-platita-din-banii-contribuabililor-romani/

Share

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

The Best betting exchange http://f.artbetting.netby ArtBetting.Net
All CMS Templates - Click Here
Copyright © NecenzuratMM.ro 2009-2020