UK Bookmakers

Sanatate la-ndemana: Cum sa iti protejezi ochii cand stai prea mult la calculator

Scris de Beatrice Voiculescu. Posted in Sanatate


Ne-am obisnuit sa folosim tehnologia peste tot. Cel mai mult utilizam dispozitivele digitale pentru cititul recreational, in calatorii, ca alarma si sunt aproape de noi chiar si atunci cand gatim.

Ce este lumina albastra si cum te afecteaza?

Peste 72% dintre adulti nu stiu de termenul de lumina albastra si cum ii afecteaza. Aceasta este emanata de ecranele dispozitivelor mobile si are un impact puternic asupra ochilor, cauzand probleme de vedere si tulburari de somn.

Criză de vaccinuri în România. 35 de mii de copii sunt în pericol

Scris de Emanuela Schweninger. Posted in Sanatate


Nu mai puțin de 35 de mii de copii sunt în pericol, pentru că nu mai există ser care să îi protejeze împotriva tetanosului, hepatitei B sau poliomielitei. Criza apare în momentul în care tot mai mulţi părinţi refuză vaccinarea bebeluşilor. Pentru unele seruri, rata de vaccinare a scăzut cu 35 la sută sub limita recomandată. Tocmai de aceea, ministerul Sănătăţii anunţă că în două săptămâni va lansa în dezbatere publică legea care îi obligă pe părinţi să îşi imunizeze copiii.

„Pînă când ne vom bate joc de ceea ce ne-a dat bunul Dumnezeu?”

Scris de George PETROVAI. Posted in Sanatate


-Al doilea interviu cu doctorul Coriolan Dragomir –

În precedentul dialog cu distinsul doctor Coriolan Dragomir am abordat vitala problemă a alimentației, din care cu necesitate decurge starea de sănătate biologică și moral-spirituală a întregului popor, altfel spus viitorul României. Dar, spuneam tot atunci că interlocutorul meu este un împătimit al medicinii naturiste, nobilă ștafetă preluată din mers (împreună cu anumite rețete) de la tatăl domniei sale, preotul greco-catolic Coriolan Dragomir, pentru ca și pe această cale să poată veni în ajutorul semenilor, îndeosebi a copiilor suferinzi.

Ceaiul care te ajută la scăderea colesterolului

Scris de DN. Posted in Sanatate


Considerată elixirul tinereţii, rodia, consumată regulat, are efecte anti-îmbătrânire, luptă împotriva apariţiei unor maladii ca Alzheimer, cancer, boli de inimă şi artrite.
Rodiile sunt renumite pentru conţinutul lor de vitamina A, C şi E, dar şi de fier şi antioxidanţi, care ajută la neutralizarea moleculelor de oxigen dăunătoare, numite radicali liberi, care stau la baza multor boli cronice. Un studiu realizat anul trecut de cercetătorii de la Queen Margaret University, din Edinburgh, arată că rodiile reduc stresul provocat de problemele de la locul de muncă.

Energizantele. Sănătoase sau nu? Ce conţin de fapt şi în ce fel te afectează

Scris de RL. Posted in Sanatate


Fie ele de natură fizică sau intelectuală, toate activităţile zilnice necesită o anumită cantitate de energie, care uneori nu este la un nivel adecvat cerinţelor. Stresul rezultat din solicitările de zi cu zi ne împing uneori să apelăm la mici artificii care să ne ajute să ducem la capăt îndatoririle cotidiene şi să le facem faţă mai usor.
Energizantele cele mai cunoscute folosite in acest scop sunt cola, cafeaua, ceaiurile, ciocolata, bauturile energizante pe baza de taurina, complexele de vitamine si extractele de plante.

Postul Paştelui. 5 alimente care îngraşă dacă le consumi în exces

Scris de DN. Posted in Sanatate


Cartofii prăjiţi şi pâinea albă se numără printre favoritele persoanelor care nu vor să mănânce de dulce, însă acestea au foarte multe calorii.
Postul Paştelui sau Postul Mare este cel mai lung post din calendarul creştin-ortodox şi durează şapte săptămâni, până pe data de 30 aprilie. Dacă ţi-ai propus să ţii acest post este important să-ţi contruieşti un meniu alimentar sănătos, încercând să variezi alimentele, pentru a evita luarea în greutate.

Unele alimente pe care suntem tentaţi să le consumăm în zilele de post au un aport caloric foarte ridicat, în special atunci când le consumăm în cantităţi mult prea mari şi zilnic.

Ce legumă nu trebuie să păstrezi niciodată în frigider. La rece devine otrăvitoare

Scris de TL. Posted in Sanatate


Atenţie la ce depozitaţi în frigider! Chiar dacă temperatura scăzută menţine alimentele proaspete mai mult timp, unele legume pot deveni toxice la preparare dacă sunt ţinute la rece.
Agenţia de Sănătate Publică (ASP) din Marea Britanie trage un semnal de alarmă şi sfătuieşte pe toată lumea să nu mai ţină cartofii în frigider. Motivul este simplu: "Când cartofii sunt ţinuţi în frigider, amidonul este transformat în zahăr. Astfel, atunci când gătiţi cartofii, aminoacizii se combina cu zahărul acela şi produc acrilamida, o substanţă toxică pentru organism."

Soarele atenueaza simptomele sclerozei multiple

Scris de ELE. Posted in Sanatate


Scleroza multipla, boala care ne afecteaza sistemul nervos central, poate fi tinuta in frau cu ajutorul soarelui. Cercetarile recente au descoperit ca vitamina D, produsa de piele atunci cand este expusa razelor solare, atenueaza simptomele acestei afectiuni.
Scleroza multipla este o afectiune neurologica cronica a creierului,a maduvei spinarii si a nervilor optici care poate provoca dificultati in vigurozitate si in controlul muscular, tulburari de vedere, de echilibru si ale functiilor mentale.

Semințele care îți prelungesc viața! Află ce conţin şi cum trebuie să le consumi

Scris de Rodica Dirzu. Posted in Sanatate


De obicei, când vorbim despre seminţe ne gândim la cele de dovleac sau de floarea- soarelui. Dar există mult mai multe soiuri, la fel de sănătoase, prin conţinutul lor bogat în fibre, vitamine, minerale şi grăsimi benefice. Iată de ce e bine să le incluzi în alimentaţia ta zilnică.
Anumite seminţe sunt şi o bună sursă de proteine, fiind indicate celor care sunt vegetarieni sau în perioada postului. Iată seminţele bune pentru sănătate.
– Cânepă. Conţin 10 aminoacizi esenţiali, având 30% proteine pure. În plus, au 40% fibre, cea mai mare cantitate găsită în vreun aliment. Consumul lor previne multe forme de cancer, boli de inimă, Alzheimer sau Parkinson.

Sinuzita - 5 tratamente naturiste care au efect garantat

Scris de TL. Posted in Sanatate


Inflamarea sinusurilor are numeroase cauze precum alergenii din aer, iritanții dietetici (gluten, lactate, aditivi sintetici), inflamația mucoasei intranazale și polipoza nazală (afecțiuni ale polipilor nazali). Această inflamație poate fi tratată cu antibiotice, steroizi, antiinflamatori, uneori ajungându-se și la operație, dar cel mai indicat ar fi să încercați, întâi, remediile naturiste.

Printre cele oferite de diete-sanatoase.ro regăsim variante care ameliorează sau chiar tratează simptomele:

The Best betting exchange http://f.artbetting.netby ArtBetting.Net
All CMS Templates - Click Here
Copyright © NecenzuratMM.ro 2009-2017